lördag 24 april 2010

Premiär för kändiskocken Eva!

Förra torsdagen ringde HD till David (min chef) och frågade om jag ville göra ett reportage i tidningen om unga kockar och göra en vårig 3-rätters meny. David tvekade ju inte och sa ja direkt. Utan att kolla med mig.
Jag var självklart också sugen men ändå :P
Så då startade allt brainstormande... Och de fortsatte... och fortsatte....
I fredags stod jag och David och bollade idéer till två på natten :P

I måndags var man uppe klockan sex och fixade håret och ansiktet och sen var det dax för plåtning.
En kvinna som intervjuade mig samtidigt som jag försökte komma ihåg allt jag och David hade tänkt oss. För vi hade tänkt en massa... Det var tusen saker som skulle på tallrikarna och vi ville ju inte glömma någonting. Men dem var snälla och tålmodiga och det tyckte vi om :)

Idag är jag därför med i tidningen med en god och vårig meny och jag hoppas att många av er hejar till när ni ser mitt lilla glada ansikte där :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar