fredag 3 februari 2012

Höganäs får en saluhall!

Ja det har ju gått lite rykten. Och jag har tänkt "I Höganäs??? Kommer det verkligen att fungera???". Men efter att ha ramlat in i Micke (en gammal kollega) så är jag övertygad.
Skulle egentligen mest fönstershoppa lite i en av mina favoritbutiker. Butiken i Höganäs, där man även får Magasin 36 på köpet. Har ni inte varit där måste ni dit!
Nu har även min gamla arbetsplats Grand Hotel i Mölle öppnat ett café där.
Det var lite därför jag stötte på mina gamla kollegor :)

Micke har varit en av dem som facebookat om denna saluhall. Det var också han som passionerat frälste mig!
Dem ska nämnligen öppna en saluhall i saltglaserats gamla lokaler. Och bara att komma in där är en upplevelse! Tänk då att fylla hela lokalen med mat!!!
Jag blev helt salig.... Det här e ju något jag själv verkligen brinner för, önskat och fantiserat om.
Så därför måste jag ju bara skriva om det här! Deras tankar är bra råvaror, närproducerat och förlänga säsongerna.





Bilderna är lånade från Magasin 36 och visar dessa fantastiska lokaler som ska bli saluhall och restaurang. Njut! OCH BESÖK FRÅN OCH MED PÅSK!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar