söndag 26 december 2010

Nytändning

Ja jag har inte skrivit här på ett halvår.
Men jag har fått en liten liten nytändning nu och ska ge det hela ett nytt försök.

Jag har dessutom fått en systemkamera i julklapp som kan bidra med en och annan bild här i bloggen.

Dagen till ära tänkte jag tipsa om ett tillbehör till stavmixern jag tidigare skrivit om.
Detta är en bamix processor som används till att mala, finfördela, hacka och liknande.
Det jag tycker e det allra bästa med denna är det att den klarar av riktigt hårda saker som torkade kryddor, kanel och kaffe.

I ett recept jag har ska man t.ex. ha fint malen anis vilket visat sig vara omöjligt att hitta.
Denna lilla mackapär för 299 kr gör det på nolltid!

Så lägger ni era pengar på en Bamix stavmixer så passa på att köpa även denna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar