torsdag 10 juni 2010

Veckans kokbok

Beställde den här boken för några veckor sen på bokus. Gillar Tom rent allmänt så jag tänkte varför inte.
Sen så tyckte jag att de var kul att den fokuserade på vardagsmat och riktigt bra sådan.
För de e ju som så att jag lagar gärna lite mer avancerad mat även hemma och jag hade gärna tagit emot lite tips när det gäller rolig, god och riktigt bra "vanlig" mat.
Så därför klickade jag hem denna från första början.
Att jag sen kom att gilla den berodde på att den e sådär avslappnad och skön som jag ville att den skulle vara.
Bilderna, texterna och recepten e sköna och härliga.
Så visst kommer det att lagas en del ur den här boken hemma hos oss.
Det var bara synd att exemplaret som landade hos mig var feltryckt så att allt i boken var upp och ner ;)
Men de blir en retur så kommer det en ny som e "frisk".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar